PAK DE REGIE!

BEN JIJ EEN ECHTE DOENER?
In het mkb is de online communicatie vaak een taak erbij voor de officemanager, een projectmanager of zelfs voor een paar collega's samen. Omdat je het erbij doet, kost het je relatief veel tijd en moeite. Je ziet er misschien zelfs tegenop. Schrijven is niet je vak ... en waarover moet het nu weer gaan? Professionals in het mkb focussen vaak vooral op hun kernvaardigheden - de online communicatie krijgt dan niet altijd de aandacht en tijd die het verdient. Terwijl het juist loont om het consequent en efficiënt op te pakken. Pak de regie!

BLIJF IN CONTACT MET KLANTEN
Communicatie helpt je om je organisatie goed te profileren en in contact te blijven en te komen met (potentiële) klanten. Dat vereist wel een duidelijk plan en een constructieve aanpak. Je moet keuzes maken: wat communiceer je, tot wie richt je je en wat wil je er precies mee bereiken? Heb je dat helder, dan zet je de lijnen van je communicatieplan uit. Zodat je je inspanningen op communicatiegebied kunt maximaliseren.

LEREN DOOR DOEN
In onze training gaan we flink aan de slag. Samen maken we een praktisch communicatieplan, optimaal afgestemd op jouw bedrijf. Wat is jullie verhaal? Wie zijn jullie klanten? Hoe bereik je ze, en vooral: hoe krijg je ze enthousiast? We laten je zien hoe je goede content kiest en creëert, welke online kanalen het beste bij jouw bedrijf en jouw boodschap passen en hoe je kunt werken aan een groot bereik. Ook geven we je in onze training handige tips om je communicatietaken op een efficiënte manier uit te voeren.

ONZE OPLOSSING IN HET KORT

  • Je maakt een jaarplan voor je online communicatie.
  • Je creëert goede content.
  • Je stemt je verhaal optimaal af op je doelgroep.

CommunicatievoorDoeners

TOP OF MIND BIJ JE KLANTEN?
DAT LUKT MET EEN GOED VERHAAL!