GEEF JE KENNIS WEG! (EN DOE DAT GRATIS)

Je kennis gratis weggeven, daar verdien je toch niets aan? Juist wel!
Download de pdf

VINDEN JE BEZOEKERS OP JE SITE WEL WAT ZE ZOEKEN?

Hoe effectief is jouw site eigenlijk? Drie tips om dat te checken.
Download de pdf

WAT HEB JIJ JE KLANT EIGENLIJK TE BIEDEN?

Duik in het hoofd van je klant - deze vier vragen helpen je vast op weg.
Download de pdf

VERTEL NOOIT HOE GOED JE PRODUCT IS

Absoluut nooit. Vergeet alle clichés en duik in het diepe. Laat zien dat je je klant snapt - dan snapt hij dat-ie bij jou moet zijn.
Download de pdf

GEZOCHT: SUPERVERSPREIDERS

Ook jij wilt collega’s die superspreaders zijn. Ja, echt!
Download de pdf

VOORKOM DAT JE MAIL IN DE PRULLENBAK KOMT

De kop is het verschil tussen lezen en deleten. Waar let je op?
Download de pdf

LINKEDIN BELOONT EEN GOED GESPREK

Comments vergroten je zichtbaarheid op LinkedIn. Likes en shares ook, maar minder. Hoe zit dat?
Download de pdf

10 REDENEN WAAROM 'N MAILTJE STUREN SLIM IS

Regelmatig een online nieuwsbrief sturen naar je relaties is slim. Omdat je direct contact legt met je klant. Plus nog 9 redenen.
Download de pdf

VACATURESTOP BEGINT MET GOED VERHAAL

Bij potentiële kandidaten in beeld komen lukt niet alleen door te beloven dat je 'kansen biedt aan ambitieuze professionals'.
Download de pdf

HOU VOL!

Beginnen is makkelijk, bezig blijven al een stuk lastiger. Vijf handige tips om op een leuke manier online actief te blijven.
Download de pdf

MIS NOOIT MEER IETS!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en je bent altijd op de hoogte van de nieuwste tips, inzichten en praktische knowhow.

↓       ↓       ↓

VOLG ONS OOK ONLINE

DOE DE SCAN

Is de online communicatie in jouw organisatie effectief? Of vind je zelf dat er wel wat mag verbeteren, maar weet je niet precies hoe je dat moet aanpakken?

Een frisse blik van buiten kan helpen. Met onze gratis quickscan leggen we jouw online communicatie onder de loep.

Wat gaat er goed? Wat kan beter? We vertellen je wat ons opvalt en je krijgt ook gelijk een paar praktische tips zodat je direct aan de slag kunt.

 

Communicatie voor Doeners logo