COLLEGA IN DE SPOTLIGHTS

Jullie mensen zijn jullie bedrijf - zet ze beslist eens in de spotlights. (Als ze willen natuurlijk!) Die ene collega met dat topidee. Of de nieuwe medewerker klantenservice: mooie kans om jullie persoonlijke aanpak uit te stralen. Grote kans dat je collega's graag meewerken om jullie bedrijf goed op de kaart te zetten. #debestecollega

GEBRUIK ALTIJD 'N HASHTAG

Zet #hashtags slim in zodat je posts en tweets niet ongezien verdwijnen. Met relevante hashtags maak je je post beter vindbaar voor wie op zoek is naar precies die informatie.
Geldt op vrijwel alle sociale media: LinkedIn, Instagram, Facebook, Twitter ...
Zo geef je je bericht eenvoudig extra waarde. #gewoondoen #tip

KNOWHOW IS KEY

Wat willen je klanten echt weten? Vast niet dat jij de beste bent. Wél hoe ze hun probleem kunnen oplossen. Geef ze die knowhow! Veel mensen branden van nieuwsgierigheid. Zorg dat je ze helpt met handige weetjes, slimme oplossingen en praktische tips. Kennis delen geeft je credits. De kans is groot dat mensen je tips delen - dan kom je dus echt goed in beeld. #kennisdelen

IDEE ZOEKT POST-IT

Vaak krijg je het beste idee voor een leuke post op het slechtste moment. Als je helemaal niet met social media bezig bent. Bij de kapper. In de trein. In de rij bij de supermarkt. Heel frustrerend, weten wij 🙁   Dan bewijst een post-it zijn waarde. Je zult zien dat je steeds makkelijker content verzamelt én dat het steeds leuker wordt. Over efficiency gesproken ... #postits

5X SNEL OP SOCIALE MEDIA

#1 Maak een template in je huisstijl.

#2 Maak foto's van producten of van items die te maken hebben met je diensten.

#3 Maak van een tip een plaatje.

#4 Gebruik (gratis) stockfoto's van mensen en zet er een korte zin bij.

#5 Wil je een collega online in het zonnetje zetten? Gewoon vragen!