TRAINING

DIT ZEIDEN CURSISTEN:

'Goed dat je direct in praktijk kunt brengen wat die ochtend is besproken, zodat je gelijk een begin hebt en vragen kunt stellen als je ergens tegenaan loopt.'

WORKSHOP: DE EERSTE STAP

Online actief worden met je bedrijf begint altijd met die o zo belangrijke eerste stap. Maar als je online de weg niet zo goed weet of als je twijfelt over waar, wanneer, hoe … Dan is zo'n eerste stap nog verdraaid lastig. Dat snappen wij als geen ander. Wij zijn ook ooit in het diepe gesprongen. Hebben met vallen en opstaan geleerd wat slim is (en wat niet). Ondervonden wat leuk is om te vertellen, welke berichten aanslaan en dat je soms ook gewoon een beetje geluk moet hebben.

Actief aan de slag
We weten nu in elk geval hoe het moet. En vooral: hoe je het zo effectief en praktisch mogelijk aanpakt. En we zijn er ook achter dat de meeste bedrijven aanlopen tegen een tekort aan inspiratie, tekort aan knowhow of een tekort aan tijd. Of een combinatie daarvan. Het goede nieuws: aan alle drie kun je werken.

Op zoek naar verhalen
We nemen jou en je medewerkers graag mee bij de eerste stap naar inspiratie. Zonder ideeën ben je namelijk nergens. No worries: ook in jouw bedrijf wemelt het van de verhalen die het delen meer dan waard zijn. Je moet alleen even weten waar je ze kunt vinden. En hoe je ze presenteert.


Eerste stap naar een slim plan

In onze interactieve mini-workshop leggen we je uit waar je de verhalen in je bedrijf vindt en hoe je ze leuk verpakt voor de doelgroep. Na de workshop staat jouw bedrijf in de startblokken - je kunt je online communicatie nu gaan uitbouwen. Aan inspiratie geen gebrek!

Over de workshop:

  • Duur: 1,5 - 2 uur
  • Kosten: € 175 (excl. 21% btw)
  • Aantal deelnemers: 4 - 20 personen

Meer weten? Mail of bel ons! We kijken graag of we met deze workshop ook jouw collega's enthousiast en geïnspireerd krijgen!
 

DIT ZEIDEN CURSISTEN:

'Eerst zag ik er erg tegenop - met sociale media kreeg ik er weer een extra taak bij.  Maar nu zie ik dat je dat ook goed kunt plannen, dat scheelt enorm.

Ik zit echt niet de hele dag online reacties te monitoren en berichtjes te posten. Bovendien krijg ik leuke reacties op de Facebookberichten over ons bedrijf van klanten en van collega's.

Pas kwam een van de uitvoerders met een eigen idee voor een verhaal, mét foto's die hij zelf had gemaakt. Toen vond ik het écht leuk worden!'

3-DAAGSE TRAINING

Helder hebben wat je met je communicatie voor elkaar wilt krijgen en hoe je dat gaat doen. Dat leer je in onze praktische training.

WAT LEVERT HET OP?

    • een praktisch plan van aanpak voor online communicatie bij jouw bedrijf
    • checklists: wanneer doe je wat en waarom
    • overzicht van voor jouw bedrijf relevante communicatiemiddelen en -kanalen
    • do's en don'ts op social media
    • een lijst met concrete ideeën voor boeiende content
    • kennis over hoe je alles op een aansprekende manier verwoordt

En niet te vergeten: je beschikt straks over zeeën van tijd, je hebt overzicht en je vindt je communicatietaken vast en zeker een stuk leuker!

PRAKTIJK STAAT CENTRAAL
We stemmen de training maximaal af op de situatie bij jouw bedrijf en op de tijd die jij voor online communicatie hebt (of krijgt). Zodat we je gericht kunnen helpen bij het maken van een communicatieplan waar jij goed mee uit de voeten kunt. We geven je inzicht in wat slim is om te doen. Zodat je weet wat voor jouw bedrijf werkt, en wat niet. Je bent straks in staat om goede keuzes te maken zodat je de online communicatie van je bedrijf naar een hoger plan kunt tillen.

METEEN AAN DE SLAG
Vooral door het te doen ervaar je hoe online communicatie werkt en dát het werkt. Als je maar begint met een slim en praktisch communicatieplan. De training COMMUNICATIE VOOR DOENERS bestaat uit drie dagdelen. We geven je ook thuisopdrachten mee. Tijdens de training gaan we actief aan de slag - we willen je zo snel mogelijk laten ervaren hoe het werkt.

VOOR WIE IS DE TRAINING?
We zijn op zoek naar echte doeners! Actieve deelname levert het beste resultaat op. Want je leert het snelst door het direct in de praktijk te brengen. Met voorbeelden uit je eigen bedrijf kun je wat je leert tijdens de training meteen toepassen.

JE INVESTERING

Drie dagdelen training kost € 895 per persoon (excl. BTW)*

Daarvoor krijg je (behalve heel veel kennis):

    • een kleine groep: maximaal acht personen
    • twee trainers met veel praktijkervaring
    • een individueel intakegesprek (telefonisch)
    • uiteraard koffie en thee met wat lekkers

*vraag naar de tarieven voor een incompany-training op maat