Bij een merk denken wij niet alleen aan grote merken zoals Coca Cola of Nike. Elk bedrijf en elke organisatie heeft zijn eigen identiteit en is dus zelf ook een merk. Om die identiteit scherp te hebben, stellen gezonde bedrijven zichzelf geregeld drie vragen: wie willen we zijn, wie zijn we echt en wat zeggen anderen over ons? Zo'n interne reflectie of feedbacksessie kan confronterend zijn. Maar je leert wel door een andere bril te kijken naar je eigen organisatie. Ontmoet je eigen merk!

voor wie

Voor teams met managers en medewerkers, met verschillende visies en meningen. Maar die allemaal wél stappen vooruit willen zetten met de organisatie.

brainstormsessie

We dagen jullie uit om je ideeën en ervaringen te delen met de groep. Op een inspirerende plek, liefst buiten kantoor. Op prikkelende wijze smelten we de verschillende uitgangspunten samen tot één gemeenschappelijke visie. Die merkidentiteit zetten we op één A4'tje.

wat kun je ermee

Jullie merkidentiteit staat op één A4. Hoe pas je dat toe in dagelijkse praktijk en wat zijn de wensen voor de toekomst? Aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden gaan we aan de slag. Misschien kies je dan een andere route, stel je andere vragen en kom je in een andere context tot de kern - waar gaat het écht om? Wie zijn wij?

wat ga je doen

In een sessie van één dagdeel toetsen we de missie, visie en kernwaarden. Hoe passen jullie dit toe in het dagelijkse werk? Past het bij de huidige waarden van jullie organisatie en de mensen en wat is dan onderscheidend? Waarom kiezen mensen om met of bij jullie te werken? En waarom niet? We vatten de uitkomsten samen op één A4: jullie eigen merkverhaal.


TIP! In de workshop CONTENT leer je welke pijlers het meest relevant zijn voor jouw doelgroepen en welk type content je daarvoor kunt maken of vinden.


wat levert het op

Een heldere merkidentiteit geeft houvast en helpt je de koers te bepalen. Je gebruikt je merkidentiteit om jullie verhaal goed te communiceren en contact te maken met medewerkers, klanten of andere relaties die bij jullie passen omdat zij dezelfde missie en visie delen. Een heldere merkidentiteit spreekt tot de verbeelding.


TIP! Wil je echt in het hoofd van je klant duiken? Kies dan de module KLANTREIS. Dan breng je samen met alle betrokken collega’s de klantcontactmomenten en klantprocessen uitgebreid in kaart. Zo ga je niet alleen beter communiceren, het geeft je ook inzicht hoe je de werkprocessen kunt verbeteren. Voor nog blijere klanten. 🙂


 

WAT KOST DAT?

Eén module volg je met twee personen al voor 695 euro. Wil je met meer collega's aan de slag, of misschien meer trainingen doen? Dat is extra voordelig!

Check de tarieven

TOE AAN WAT INSPIRATIE?

Meld je aan voor de nieuwsbrief en we houden je op de hoogte.
Gratis en zonder verdere verplichtingen.

↓                  ↓                   ↓ 
Communicatie voor Doeners logo